الوصف
احنا شركة خدمات شركات متخصصه في الشبكات وخدمات اخري. . وشغلنا مع مطاعم ومصانع و صيدليات وشركات ادويه وعيادات ومستشفيات ومؤسسات حكومية
خدماتنا => ربط للفروع لتوحيد الدتا و المكالمات كشبكة واحده داخليه وانظمة الكول سنتر وتسجيل المكالمات وانظمة لإدارة الفروع من مكان واحد وخدمة العملاء وانظمة إدارة الدليفري وتوزيع الطلبات علي الفروع من الإدارة وويب وموبيل ابليكيشن واكتر من كده وفي سابقة اعمال
————
عندك محل , مطعم , صيدلية , شركة , مصنع او اى نشاط
تجارى يعتمد على الاتصال ؟؟
شغلك كله تلفونات بتتصل او بتستقبل يبقى خليك معانا للاخر
شركة اتش ايه بتوفرلك نظام لإدارة المكالمات ( كول سنتر ) للخط الأرضى او الموبيل بمزايا تخدم كل الشركات والمؤسسات الصغرا والكبرا
يعتبر نظام إدارة المكالمات استثمار كبير وإلزام كبير من الشركات تجاه عملائها لتحسين خدمه عملاء الشركه قبل وبعد عملية البيع
وهوه ضمان لزيادة الارباح عن طريق الوصول إلى عملاء اكتر بطريقه فعاله
الهدف والاستفاده من نظام إدارة المكالمات
ترشيد استخدام المكالمات التلفونيه لتقليل قيمة الفواتير.
توفير الخطوط التلفونيه لاستقبال المكالمات الخاصه بالعمل فقط.
رسايل ترحيبية او ارشاديه او إعلاانيه عند الاتصال او اثناء الحملات الاعلانيه او عند اتصال العميل فى غير اوقات العمل تخبره بمواعيد العمل الرسميه.
تقدر تتابع مكالماتك اول باول تعرف عملت كام مكالمه فى اليوم بتقرير كامل شامل ومفسر.
تقدر تشغله كسنترال داخلى يعمل بين المكاتب والموظفين داخل شركتك للاتصال الداخلى او بين فروع الشركة فى اى محافظه او دوله اخرى دون اى تكاليف للمكالمه.
تقدر تتابع موظفينك من خلال لوحة تحكم بتوضحلك تقرير شامل عن كل موظف استعمل التلفون وسجل كامل بالارقام والاوقت والتاريخ وتسجيل صوتى للمكالمات.
تقدر تعمل حملات اعلانيه ذاتيه الاتصال لعرض اعلانات صوتيه مسجله او عن طريق احد الموظفين ويتم الاتصال بالاعملاء المحددين يتم اضافتهم عن طريق مدير
النظام دون التدخل من الموظف إلا فى حالة الرد فقط او الاتصال مما يتيح سرعه ودقة وتحقيق مكاسب اكبرعن طريق وصول إعلانك بشكل منظم وسريع إلى عملائك الحالين او الجدد.
تقدر توظف موظفين خدمة عملاء او تسويق تيلي سيلز من المنزل يقومو بالاتصال من خطوط الشركه عن بعد لتوفير وقت ومصاريف مع تقرير كامل بكل المكالمات الصادره والوارده.
تسجيل صوتى للمكالمات من خلال لوحة تحكم خاصه للمسؤل فقط عن النظام وتحديد صلاحيات كل موظف.
تقارير كامله بكل ما يحدث من خلال الخط الارضى او الموبيل الخاص بالنظام بشكل مفصل مما يتيح الوصول إلى اقل تكلفه وتوفير ومراقبة ومتابعه للموظف اثناء المحادثه مع العملاء لرفع من كفائه خدمت العملاء لديكم.
تحكم كامل فى المكالمات الداخليه والخارجيه وتحويلها من موظف إلى موظف او قسم إلى قسم او فرع إلى اخر.
تسجيل بينات العملاء ومعاملاتهم وظهور بيناتهم تلقئيا عند اتصال العملاء الحالين.
التحكم فى المكالمات من خلال اعطاء كل موظف صلاحيات مختلفه لكل موظف.