Egypt
Select location
More Categories
Vehicles
Cars for Sale, Cars for Rent, Tyres, Batteries, Oils, & Accessories
Properties
Apartments for Sale, Apartments for Rent, Villas For Sale
Mobile Phones, Tablets, & Accessories
Mobile Phones, Tablets, Mobile & Tablet Accessories
Jobs
Accounting, Finance & Banking, Engineering, Designers
Electronics & Home Appliances
TV - Audio - Video, Computers - Accessories, Video games - Consoles
Home Furniture - Decor
Bathroom, Bedroom, Dining Room
Fashion & Beauty
Women’s Clothing, Men’s Clothing, Women’s Accessories - Cosmetics - Personal Care
Pets - Accessories
Birds - Pigeons, Cats, Dogs
Kids & Babies
Baby & Mom Healthcare, Baby Clothing, Baby Feeding Tools
Books, Sports & Hobbies
Antiques - Collectibles, Bicycles, Books
Business - Industrial - Agriculture
Agriculture, Construction, Industrial Equipment
Services
Business, Car, Events
Featured

مساعد إداري بمكتب استشارات محاسبية وتدريب

Nasr City, Cairo
3 days ago
Details
Experience LevelFresh graduate
Education LevelBachelors Degree
Employment TypeFull-time
Workplace TypeOnsite
Description
مطلوب للعمل في مكتب استشارات محاسبية وتدريب شخص لديه مهارات إدارية وتنظيمية لشغل وظيفة مساعد إداري. المهام والمسؤوليات: - استقبال مكالمات العملاء والرد على استفساراتهم بشكل احترافي. - الرد على رسائل العملاء عبر الواتساب وإدارة التواصل معهم. - متابعة برنامج CRM وتحديث بيانات العملاء. - تنظيم وإدارة المواعيد والاجتماعات. - القيام بالأعمال الإدارية البسيطة مثل ترتيب المستندات وحفظها. - حجز قاعات المحاضرات وتنظيم الترتيبات اللازمة للتدريبات. - إدارة البريد الإلكتروني وفرز الرسائل الهامة. - المساعدة في إعداد العروض التقديمية والعقود. - تنظيم الأرشيف الإلكتروني والورقي. - أي مهام إدارية أخرى يتم تكليفها من قبل المدير. المهارات المطلوبة: - إجادة استخدام برامج Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint). - معرفة استخدام برامج CRM. - مهارات اتصال ممتازة (شفهي وكتابي). - القدرة على تنظيم الوقت وإدارة المهام بكفاءة. - الدقة والاهتمام بالتفاصيل. - القدرة على العمل تحت الضغط وتحمل المسؤولية. الشروط: - يجب ان يكون محافظ على الصلاة - غير مدخن - السن لا يزيد عن 29 سنة. - خبرة سابقة في المجال الإداري أو خدمة العملاء ستكون إضافة قوية. - يفضل من لديه خلفية عن المجال المحاسبي أو التدريب (ولكن ليس شرطًا أساسيًا). - يتسم بالامانة والمسئولية - يفضل من سكان مدينة نصر ضواحيها الراتب المقترح: الراتب يبدأ من 5000 إلى 7000 جنيه مصري (قابل للزيادة حسب الخبرة والمهارات). طريقة التقديم: يرجى إرسال السيرة الذاتية (CV) على الواتساب (View phone number) مع توضيح كود الوظيفه 1000
Location
Egypt
Map placeholder
Ad id 204304452
Report this ad
Similar jobs
Send your application instantly to the recruiter for faster response
Get in touch with the recruiterFor more job details, you can contact the recruiter directly
Your safety matters to us!
  • Only meet in public / crowded places for example metro stations and malls.
  • Never go alone to meet a buyer / seller, always take someone with you.
  • Check and inspect the product properly before purchasing it.
  • Never pay anything in advance or transfer money before inspecting the product.
Find amazing deals on the go.
Download the app now!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery